Reuters logo
Israeli TV retracts report Gaza ceasefire agreed
July 29, 2014 / 4:51 PM / 3 years ago

Israeli TV retracts report Gaza ceasefire agreed

JERUSALEM (Reuters) - An Israeli television station retracted its report on Tuesday that a ceasefire in the Gaza conflict had been agreed, saying instead there was “movement” toward a truce between Israel and the Palestinian territory’s dominant Hamas Islamists being brokered by Egypt.

“A senior (Israeli) official has clarified that there is no agreement on a ceasefire,” said Channel Two, which had earlier quoted a senior official, also unnamed, saying there was a provisional deal in place.

Writing by Dan Williams; Editing by Angus MacSwan

Our Standards:The Thomson Reuters Trust Principles.
0 : 0
  • narrow-browser-and-phone
  • medium-browser-and-portrait-tablet
  • landscape-tablet
  • medium-wide-browser
  • wide-browser-and-larger
  • medium-browser-and-landscape-tablet
  • medium-wide-browser-and-larger
  • above-phone
  • portrait-tablet-and-above
  • above-portrait-tablet
  • landscape-tablet-and-above
  • landscape-tablet-and-medium-wide-browser
  • portrait-tablet-and-below
  • landscape-tablet-and-below